Tony/ody Now Wtf? - Chicagoland Sportbikes
Chicagoland Sportbikes
 
Chicagolandsportbikes Comments and Suggestions Comments or feedback on the site? Post it here!

 
LinkBack Thread Tools Display Modes
post #1 of 14 (permalink) Old 07-10-2002, 07:29 AM Thread Starter
IDK WTF TO PUT HERE NOW!
 
Lupi's Avatar
 
Join Date: Apr 2002
Location: Lakemoor, IL
Posts: 2,765
Location: Lakemoor, IL
Sportbike: The GF!
Years Riding: 3,201,394
How you found us: champ91
           
Send a message via AIM to Lupi Send a message via MSN to Lupi Send a message via Yahoo to Lupi
Tony/ody Now Wtf?

OK, so I just noticed this. Currently, every sopt that is not an actual button or link to something else is acting like a hyperlink to the main forum index. I can roll my mouse all over and I get the hand indicating a link. Except for on this page that I am composing this post on.
I noticed this on Monday, but thought it was just cuz I had a screwey thread....see other thread.

Any reaspn for this?
Ciao,
Lupi
Lupi is offline  
Sponsored Links
Advertisement
 
post #2 of 14 (permalink) Old 07-10-2002, 07:32 AM
Administrator
 
HDTony's Avatar
 
Join Date: Apr 2002
Location: Plainfield IL
Posts: 45,956
Location: Plainfield IL
Sportbike: A couple of pasta rockets
Years Riding: Since 1989
How you found us: In the beginning there was CLSB and Tony saw that it was good.
           
Send a message via AIM to HDTony
Uh I just went and hovered my mouse over every button on four different pages and I'm seeing the correct links. Where exactly is this happening? and what browser are you using?




HDTony.... Damn glad to meet you!

Government's view of the economy could be summed up in a few short phrases: If it moves, tax it. If it keeps moving, regulate it. And if it stops moving, subsidize it.

- Ronald Reagan

AirTek Heating & Air inc.
HDTony is offline  
post #3 of 14 (permalink) Old 07-10-2002, 07:48 AM Thread Starter
IDK WTF TO PUT HERE NOW!
 
Lupi's Avatar
 
Join Date: Apr 2002
Location: Lakemoor, IL
Posts: 2,765
Location: Lakemoor, IL
Sportbike: The GF!
Years Riding: 3,201,394
How you found us: champ91
           
Send a message via AIM to Lupi Send a message via MSN to Lupi Send a message via Yahoo to Lupi
I'm using IE on a Mac running OS9.1 here at work.

The Links work fine, but I am getting things like the avatar area, the text area(where you read the posts) and everything else to act like a link to the index.
Lupi is offline  
Sponsored Links
Advertisement
 
post #4 of 14 (permalink) Old 07-10-2002, 08:13 AM
Administrator
 
HDTony's Avatar
 
Join Date: Apr 2002
Location: Plainfield IL
Posts: 45,956
Location: Plainfield IL
Sportbike: A couple of pasta rockets
Years Riding: Since 1989
How you found us: In the beginning there was CLSB and Tony saw that it was good.
           
Send a message via AIM to HDTony
Next time you get that hit the prtscn button and send me a screenshot of it acting up so I can see it.




HDTony.... Damn glad to meet you!

Government's view of the economy could be summed up in a few short phrases: If it moves, tax it. If it keeps moving, regulate it. And if it stops moving, subsidize it.

- Ronald Reagan

AirTek Heating & Air inc.
HDTony is offline  
post #5 of 14 (permalink) Old 07-10-2002, 09:27 AM
YO MAMA
 
Odysseys's Avatar
 
Join Date: Apr 2002
Location: balls deep in someones mom
Posts: 60,261
Location: balls deep in someones mom
Sportbike: 2010 Electra Glide Police Edition 103cu
Years Riding: a long time!
           
WTF?...WTF..do i know

all i can tell ya hit refresh



Odysseys is offline  
post #6 of 14 (permalink) Old 07-10-2002, 09:35 AM Thread Starter
IDK WTF TO PUT HERE NOW!
 
Lupi's Avatar
 
Join Date: Apr 2002
Location: Lakemoor, IL
Posts: 2,765
Location: Lakemoor, IL
Sportbike: The GF!
Years Riding: 3,201,394
How you found us: champ91
           
Send a message via AIM to Lupi Send a message via MSN to Lupi Send a message via Yahoo to Lupi
Damn Macs need the mouse to get a screen capture, so I can't get it in action. Basically think of i like this.

When you are reading any thread, normally the text that is written is simply displayed. you can copy and paste if if you wanted to, but otherwise it is static.

On my mac here, the area that the text is in acts as a hyperlink. the mouse icon chances to a hand icon like it would over any standard hyperlink button.

All of the buttons and links that are on the page work just fine, but the rest of the screen area is acting like a link to the main index.

Can you picture what I ean? I can't think of how else to describe it. Anyt


Every inch of screen space is acting like a hyperlink.


hhmmm...that's the only web page doing this.
Ciao,
Lupi
Lupi is offline  
post #7 of 14 (permalink) Old 07-10-2002, 10:11 AM
Administrator
 
HDTony's Avatar
 
Join Date: Apr 2002
Location: Plainfield IL
Posts: 45,956
Location: Plainfield IL
Sportbike: A couple of pasta rockets
Years Riding: Since 1989
How you found us: In the beginning there was CLSB and Tony saw that it was good.
           
Send a message via AIM to HDTony
Do you have another computer by any chance. What I am trying to figure out is if this is strickly a problem with the Mac? Or do you have a different browser in that thing by any chance? I have a feeling it has to do with some of the code I chaned over the weekend. It seems to work fine with just about every browser out there but there must be something screwing with your Mac setup. By any chance can youview the code from the page? And if so can you paste it to a notepad document and send it to me? I wanna see whats changing. [email protected]




HDTony.... Damn glad to meet you!

Government's view of the economy could be summed up in a few short phrases: If it moves, tax it. If it keeps moving, regulate it. And if it stops moving, subsidize it.

- Ronald Reagan

AirTek Heating & Air inc.
HDTony is offline  
post #8 of 14 (permalink) Old 07-10-2002, 10:19 AM Thread Starter
IDK WTF TO PUT HERE NOW!
 
Lupi's Avatar
 
Join Date: Apr 2002
Location: Lakemoor, IL
Posts: 2,765
Location: Lakemoor, IL
Sportbike: The GF!
Years Riding: 3,201,394
How you found us: champ91
           
Send a message via AIM to Lupi Send a message via MSN to Lupi Send a message via Yahoo to Lupi
OK, its a fluke between IE and MAC, Netscape works just fine. I'll email you the code @ lunch when I can get away with looking like I am on for a while.
Ciao,
Lupi
Lupi is offline  
post #9 of 14 (permalink) Old 07-10-2002, 06:22 PM Thread Starter
IDK WTF TO PUT HERE NOW!
 
Lupi's Avatar
 
Join Date: Apr 2002
Location: Lakemoor, IL
Posts: 2,765
Location: Lakemoor, IL
Sportbike: The GF!
Years Riding: 3,201,394
How you found us: champ91
           
Send a message via AIM to Lupi Send a message via MSN to Lupi Send a message via Yahoo to Lupi
OK,
So, no problem here at home. It's got to be a Mac OS 9.1 IE fluke. I'll look into it again tomorrow!
Ciao,
Lupi
Lupi is offline  
post #10 of 14 (permalink) Old 07-10-2002, 10:47 PM
stuck in 6th gear
 
Ernie's Avatar
 
Join Date: Apr 2002
Location: Palatine
Posts: 7,632
Location: Palatine
Sportbike: '99 SV650, GSX-R1K2, CRF230F5, '08 HM-S
Years Riding: not enough lately *(&%# work...
How you found us: LBK back in the day
           
Quote:
Originally posted by Lupi
Damn Macs need the mouse to get a screen capture, so I can't get it in action.
huh? what ya babblin' about? cmd-shift-3 snaps the whole screen

btw, I don't have this problem on my mac at home (9.2.2 with IE 5.1.5)
Ernie is offline  
post #11 of 14 (permalink) Old 07-11-2002, 07:12 AM Thread Starter
IDK WTF TO PUT HERE NOW!
 
Lupi's Avatar
 
Join Date: Apr 2002
Location: Lakemoor, IL
Posts: 2,765
Location: Lakemoor, IL
Sportbike: The GF!
Years Riding: 3,201,394
How you found us: champ91
           
Send a message via AIM to Lupi Send a message via MSN to Lupi Send a message via Yahoo to Lupi
Quote:
Originally posted by Ernie


huh? what ya babblin' about? cmd-shift-3 snaps the whole screen

btw, I don't have this problem on my mac at home (9.2.2 with IE 5.1.5)
OKOKOK so I don't use Mac 24/7 but here is the screen shot
See the hand icon over the text of Ernies post? That is acting linke a hyperlink to the main index page. Hell, EVERYTHING is acting like a hhyperlink, unless it is all ready a link/button.

Do you guys understand what I am explaining?

Ciao,
Lupi
Lupi is offline  
post #12 of 14 (permalink) Old 07-11-2002, 08:03 AM
stuck in 6th gear
 
Ernie's Avatar
 
Join Date: Apr 2002
Location: Palatine
Posts: 7,632
Location: Palatine
Sportbike: '99 SV650, GSX-R1K2, CRF230F5, '08 HM-S
Years Riding: not enough lately *(&%# work...
How you found us: LBK back in the day
           
I don't think Ken/Tony can do anything about that. It's not a board problem. It's a problem local with your setup. IE 5.1.5 just came out. Try upgrading to that (snag it off of versiontracker.com or the MS site directly) and see if your problem goes away.
Ernie is offline  
post #13 of 14 (permalink) Old 07-11-2002, 07:38 PM
Administrator
 
HDTony's Avatar
 
Join Date: Apr 2002
Location: Plainfield IL
Posts: 45,956
Location: Plainfield IL
Sportbike: A couple of pasta rockets
Years Riding: Since 1989
How you found us: In the beginning there was CLSB and Tony saw that it was good.
           
Send a message via AIM to HDTony
Yup, I get what your saying is happening. Although I have no clue why your stuff is acting like that. It's most likly something in my code that is tripping your Browser to do that. But I have no clue what part it could be. Does it do it on SBN or any onther Vbulleting power BB's?




HDTony.... Damn glad to meet you!

Government's view of the economy could be summed up in a few short phrases: If it moves, tax it. If it keeps moving, regulate it. And if it stops moving, subsidize it.

- Ronald Reagan

AirTek Heating & Air inc.
HDTony is offline  
post #14 of 14 (permalink) Old 07-12-2002, 07:58 AM
stuck in 6th gear
 
Ernie's Avatar
 
Join Date: Apr 2002
Location: Palatine
Posts: 7,632
Location: Palatine
Sportbike: '99 SV650, GSX-R1K2, CRF230F5, '08 HM-S
Years Riding: not enough lately *(&%# work...
How you found us: LBK back in the day
           
ok I retract that earlier statement. I see the same thing on my mac now too
Ernie is offline  
Reply

Quick Reply
Message:
Options

Register Now



In order to be able to post messages on the Chicagoland Sportbikes forums, you must first register.
Please enter your desired user name, your email address and other required details in the form below.

User Name:
Password
Please enter a password for your user account. Note that passwords are case-sensitive.

Password:


Confirm Password:
Email Address
Please enter a valid email address for yourself.

Email Address:
OR

Log-in










Thread Tools
Show Printable Version Show Printable Version
Email this Page Email this Page
Display Modes
Linear Mode Linear Mode



Posting Rules  
You may post new threads
You may post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On

 
For the best viewing experience please update your browser to Google Chrome